Hashtag marketing

Tegenwoordig is de hashtag niet meer weg te denken uit het online landschap

Hashtags worden in sociale media gebruikt om berichten te ‘taggen’, zodat ze eenvoudig terug te vinden zijn via de interne zoekfuncties. Hashtags zijn vooral op Instagram helemaal hot, maar ook op Twitter kunnen hashtags nog altijd erg nuttig zijn.

Helaas zie ik nog te vaak hashtags die weinig bereik op zullen leveren of niet bij het merk of de organisatie passen. Welke hashtag is echt effectief en hoe zet je een hashtag goed in? Ik kan u hierbij helpen!

Veel organisaties zijn nog altijd druk bezig met zoekwoordonderzoek (keyword research), maar een hashtag onderzoek is net zo belangrijk! Social E-Media voert graag hashtag analyses uit en levert uiteindelijk een uitgebreid rapport aan van de uitgevoerde analyse. Een greep uit de onderwerpen die in het #-rapport aan bod komen zijn: advies en tips, trends rondom uw merk of organisatie, relevantie, bereik, gerelateerde hashtags, etc.

Ik reken een standaard tarief voor een hashtag analyse van €30,-.

Geen tijd om alle social media kanalen consequent bij te houden? Neem vrijblijvend contact op of vraag direct een offerte aan.