Corporate social media strategie

Zonder social media strategie zijn de opbrengsten beperkt en het afbreukrisico groot

Om de unieke kenmerken van social media ten volle te benutten, is het raadzaam om een corporate social media strategie op te stellen. In een corporate social media strategie is het zaak te bepalen welke soorten content passend zijn, met welke doelstellingen social media kanalen worden ingezet, op welke manier de doelgroep wordt aangesproken, waarin de meerwaarde zit voor groepen gebruikers en wat voor (kern)boodschap met behulp van social media wordt verspreid. Wat zijn de advertising mogelijkheden? Eveneens is het van belang te bepalen hoe hier uitvoering aan gegeven zal worden. Hoe wordt continuïteit gewaarborgd? Wordt er een social media-protocol opgesteld? Hoe genereert men traffic naar de social media-kanalen?

Kortom, een corporate social media strategie beschrijft exact waarom en hoe uw bedrijf social media marketing in gaat zetten. Wilt u graag een corporate social media strategie voor uw onderneming? Ziet u zelf door de bomen het bos niet meer of heeft u zelf geen tijd voor social media marketing? Vraag dan vandaag nog vrijblijvend een offerte aan en u ontvangt binnen 24 uur antwoord! Heeft u zelf al een corporate social media strategie opgesteld en bent u opzoek naar iemand die dit voor u beheert? Kijk dan eens naar deze pakketten voor social media beheer

Geen tijd om alle social media kanalen consequent bij te houden? Neem vrijblijvend contact op of vraag direct een offerte aan.